Kako sam zaradila 11.700kn u 10 dana kampanje na Instagramu. Moja studija slučaja o “brzom zarađivanju na Instagramu” – 2. dio

Nakon uvodnog dijela, red je da se bacimo na konkretne korake. Što sam napravaila i kako sam to uspjela zaraditi novac na internetu? Kratak sadržaj:

FULL DISCLAIMER: ja se bavim poslovnim savjetovanjem iz područja sadržajnog marketinga, tako da jako dobro znam marketinške modele. Znam čemu kakav sadržaj služi i što mogu očekivati od njega. Isto tako imam divnu zajednicu koja me cijelim putem podržavala, dijelila i preporučila. Sva publika na mom profilu je relativno “topla”, u smislu da nisam koristila nikakve taktike rasta, već me prate gotovo isključivo osobe koje to žele, jer ih zbilja zanima ono što pričam. Nemam apsolutno nikakav problem s autentičnom i iskrenom prodajom, svjesna sam vrijednosti koju moj program daje, rijetko kad imam manjak inspiracije, a i video format mi apsolutno nije stran.

Sve ovo mi daje veliku prednost i, vjerujem, doprinijelo je da ovo lansiranje usluge prođe uspješno.

Svoju marketinšku kampanju sam podijelila u 4 koraka koja možeš i ti iskušati kod lansiranja svoje usluge ili proizvoda na Internetu. Moj savjet je da ove korake prilagodiš sebi, svojim ciljevima i da se ne ustručavaš dodati ili oduzeti korake.

1. korak: SVAKA IGRA IMA PRAVILA

Često i sama preporučujem gamifikaciju poslovanja. Što to znači?

Od svega možemo napraviti igru! Jer, na kraju krajeva – u poslu želimo i trebamo uživati. A svaka igra ima pravila!

Moja su bila prilično jednostavna:

  • svaki komad sadržaja kreiraj osluškujući publiku, ali i sebe i svoje kapacitete taj dan, uz pitanje: “Što danas mogu reći onima koje razmišljaju priključiti se programu?”
  • neka vrsta prodaje/ prezentacije programa na Instagramu se mora događati svaki dan
  • neka bude zabavno! Ako prema nekom formatu imaš otpor nemoj ga koristiti bez obzira na to što znaš da “garantira bolje rezultate”
  • nema kontaktiranja klijenata aktivno, nudim samo onima koji sami iskažu interes (ovo je priznajem poprilično glupo pravilo– ali željela sam dati Instagramu šansu )
  • smiješ se predomisliti, kako ovo ne bi postalo još jedno MORAM

2. korak: STRATEGIJA

Iako je samo kreiranje sadržaja bilo in flow, iza njega ipak stoji strategija.

Strategiju ove marketinške kampanje sam napravila još kod prošle grupe, gdje sam ih zamolila detaljni feedback za koji sam znala da će mi koristiti kod kreiranje sadržaja za lansiranje programa i preoblikovanja samog programa:

  • analiza detaljne povratne informacije prošle grupe na mentorskom programu na kojoj sam detektirala najjače strane programa 
  • prilagođavanje programa prema povratnoj informaciji – sve “slabe strane” sam doradila i prilagodila kako bi program služio bolje i bio privlačniji
  • pisanje prodajne stranice prema povratnoj informaciji – korištenje stvarnih riječi klijentica i stvarnih iskustava kao obećanih benefita novoj grupi
tockica-mala

Iz toga sam izabrala i temu tj. lightmotiv ovoga lansiranja programa, a to je: “Pomažem poduzetnicama kojima je dosta moranja, da nađu svoj idealni model koji će njihov posao iz strasti učiniti uspješnim po njihovim kriterijima, za njihov život i njihove idealne klijente.

tockica-mala

Cilj prodaje: 4 popunjena mjesta / kreiranje interesa za idući krug Intenzivnog mentorskog programa na jesen 2022

3. korak: FAZA PREDLANSIRANJA

Ova je faza zapravo započela još u prošlom krugu Mentorskog programa. Kako su moja inspiracija gotovo stopostotno moje klijentice, često sam nedoumice koje su se pojavljivale u temama koje sam obrađivala u mentorskom, dijelila i obrađivala i na samom profilu, te pričala što se događa unutar programa.
Prije bilo čega, dok sam još u glavi vagala je li ovo iduća usluga koju ću sada ponuditi svojoj zajednici, u storyu “sramežljivo” spomenula da ću organizirati novi krug mentorskog programa. Ali moje klijentice budno slušaju i prate, pa me u inboxu dočekalo:

Nakon toga nije bilo druge nego prionuti na posao! Poanta – naši klijenti, odnosno obaveza prema njima, je često najbolja motivacija. Ako te nešto muči ili se dvoumiš – razgovor s klijentima i ispitivanje interesa je često najbolji put naprijed.

Službeno predlansiranje je trajalo svega nekoliko dana gdje sam se osvrnula ne neke od glavnih uvida iz prošle generacije koji se mogu svesti na to da nema moranja. Jer ne postoji jedan ispravan put – postoji onaj koji će tebe na tvoj način dovesti do tvojih ciljeva, bez da pritom izgoriš. I postoje oni drugi.

Također u ovom sam dijelu zahvalila članicama prvog mentorskog programa – jer su fantastične i jer sam našla “reel zvuk” koji se baš podudara s time Posljedično i one su prenijele taj reel i prisjetile se odličnih momenata, zaključaka i iskustava.

To razdoblje sam iskoristila da kroz story komuniciram sa svojom zajednicom. Između ostalog ispitivala sam interes za programom. Tu je još nekoliko žena izrazilo želju da se priključi programu.

4. korak: LANSIRANJE I PRODAJA

Krenula sam službeno 23.05. oko 14:00, zatvorila IG i otišla na virtualnu kavu s mojom biznis besti – Aleksandrom iz Funky Capital.

Da se ne lažemo, nije mi bilo svejedno – koliko sam god sigurna u ono što pričam i prodajem, nikad nije svejedno kada nešto radimo prvi puta.

Već u 15:00, tijekom razgovora došla mi je notifikacija o prvoj prijavi na program.

Radi se o jednoj klijentici s čijim sam biznisom dobro upoznata, pa sam znala da je dobar fit za ovaj program- prvo mjesto popunjeno. Kasnije mi je rekla da je odlučila sa će se prijaviti na program kada je vidjela onaj prvi story u kojem ga sramežljivo najavljujem. Njoj sam program “prodala” u prošloj suradnji s kojom je bila oduševljena, kao i svojim besplatnim sadržajem koji prati i odnosom koji s njim gradim online. Međutim marketinška kampanja koja je uslijedila tijekom lansiranja programa je na nju također djelovala- kao priprema i #jedvačekanje samog programa.

Da se opet ne lažemo – osjećaj je bio fantastičan i dao mi dobru motivaciju da krenem dalje s “mojim malim eksperimentom”. 

Tu je uslijedila i velika podrška moje zajednice. Taj prvi post je u naradenih par  dana podijelio velik broj mojih klijentica, kao i drugih žena koje su sa sigurnošću preporučale moj program- jer poznaju moj rad. Poruka – svoj “autoritet” gradiš ne samo kvalitetnim radom, nego i iskrenim i otvorenim pristupom i dijeljenjem svog znanja i u interakciji s ljudima koji ti nisu nužno ciljana skupina.

Kakav sam sadržaj kreirala?

Odlučila sam da ću u prvih 5 dana kampanje predstaviti 5 modula programa kroz 5 postova. Prva ideja je bila da napravim 5 LIVE predavanja. U duhu flow filozofije to je odmah u ponedjeljak palo u vodu, jer život.


Misao je bila: kreirati ću carousele – to je dugo bio moj go-to tip sadržaja, i moj forte.


Nakon prva dva dana imala sam osjećaj da nešto moram razbiti. Da će 5 postova u pet dana biti premonotono. U razgovoru s mojom drugom biznis besti Nikolinom iz Malish Velish, oslučila sam napraviti jedan osobniji post i povezati se još više sa svojom zajednicom.


FUN FACT: Nikolina je i druga osoba koja je odlučila investirati u svoje znanje i moj program uz rečenicu: “Ne treba mi popust. Želim investirati u svoje znanje i svoj biznis- a znam koliko mogu naučiti od tebe, i vjerujem da je tvoj program ono što mi sad treba” – vjerojatno najveći kompliment koji sam dobila u životu!


Also, I’m not crying you’re crying.

Nastavila sam prezentirati program kroz:

carousele

video

LIVE format

story

studiju slučaja

Uz pravilo koje sam napisala – da sadržaj kreiram u flowu, prema povratnim informacijama i u formatu koji mi je taj dan bio najbliži, ipak sam pazila da sve što kreiram ima jednu unaprijed određenu bitnu strukturu:

  • cilj sadržaja – što njime želim postići (koji je idući korak- povratna informacija, kupovina programa, kreiranje interesa, dijeljenje sadržaja…)
  • emociju koju želim postići sadržajem da bi ostvarila taj cilj (interes, uzbuđenje…)
  • poziv na akciju koji je jasan i nedvosmislen (+ linkovi za brzi pristup i/ili vizualna prezentacija što želim da osoba napravi gdje god je moguće).

Sve storye sam spremala u naglasak kako bi sve informacije bile i ostale dostupne.

Moj je inbox u kampanji bio jako živo mjesto, od pohvala i dijeljenja objava, raznih upita, do potpore i preko nekoliko sličnih poruka: “samo da javim da primjećujem kako radiš super posao – gušt je pratiti tvoju kampanju!”

Isto tako vodili su se i “prodajni razgovori”. Redovito sam kroz story pitala o interesu na jednostavan način, kroz IG pitalice ili slajdere – te sam davala mogućnost da mi se postavljaju pitanja o programu / temi programa koja sam svima odgovarala. Zainteresirane sam kontaktirala i ponudila im više informacija, pitala ih za izazove i ponudila da vidimo je li program dobar fit.

Kada sam se s Anom Butara dopisivala oko ideje da napravimo suradnju – prvo mi je pao napamet LIVE. A onda i: baš bi bilo super da Ana održi predavanje za žene s mog programa – navika primjene za ovako jedan program je ključna za uspjeh.

Ana je rekla da, a ja sam si dopustila fleksibilnost – i tu obavijest poslala mailom na moje newsletter pretplatnike. Kako bi ostala dosljedna ideji eksperimenta – trudila sam se da mail ne bude fokusiran na prodaju mentorskog programa – iako sam otvoreno pozvala da ga se prouči.

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Shopping Cart