Kako sam zaradila 11.700kn u 10 dana kampanje na Instagramu. Moja studija slučaja o “brzom zarađivanju na Instagramu” – 3. dio

Što sam zaključila? Koji su krajnji rezultati? koji je omjer uloženog i dobivenog? Pročitajte u zadnjem dijelu, ove studije slučaja.

Kako sam (namjerno?!) propustila zaraditi 3.900 kn i popuniti i to zadnje mjesto!

Kao jedan od “moraš” momenata u procesu lansiranja programa se često navodi odgovaranje na “nedoumice kupca”. U suštini možeš iskoristiti nešto što znaš da je nedoumica ili prepreka u svom sadržaju ili tijekom marketinške kampanje direktno razgovarati s neodlučnim klijentima.

 

I kod mene je bilo par neodlučnih klijentica. I tu sam se odlučila na neortodoksni pristup.

Nudila sam im pomoć pri odlučivanju, iskreno davala svoje sugestije, umjesto da klasičnog prodajnog “nagovaranja” kroz odgovore na primjedbe.

 

Nisam na primjedbe poput “nemam sada vremena” ili “ne mogu prisustvovati uživo” odgovarala npr. sa “program se snima, ne moraš ga gledati uživo” ili se koristila onim (meni posebno ljigavim) metodama tipa: ” Znaš, moja klijentica XY ima posao, dvoje, djece i kredit, pa je našla vremena i novca za investiciju u ovaj program koji je klijentici YZ promijenio život! Da je tebi stalo kao njoj…”

Dapače, četvrtu klijenticu koja se prijavila sam sama upozorila da su termini ujutro i da joj ne preporučujem program, s obzirom da je u prijavi napisala da radi na poslu koji misli zamijeniti poduzetništvom.

Dugoročno, puno mi je bitnije da sve klijentice maksimalno iskoriste program nego da se mjesta popune. Zadovoljne klijentice koje su isplatile svoju investiciju su mi motivacija i garancija za dalje.

Između ostalog, u Intenzivnom mentorskom programu učimo baš to – kako kreirati usluge i online proizvode zbog koji se klijenti vraćaju, što onda utječe na to da naše kampanje ne moraju biti skupe i komplicirane – dio klijenata je već tu spreman da kupi. Taj pristup inače imam u poslovnom savjetovanju – kod mene nećeš nikada učiti o sumnjivim taktikama brze zarade na internetu, već o strategijama za izgradnju dugoročnog odnosa sa kupcima. To je ono što nam omogućava da manje radimo, a više prodajemo – dugoročno.

I, koje su negativne strane ovakvog pristupa?

Život. Naime, život ne mari za moje  lansiranje. Ali doduše ne mari ni za jednu vrstu lansiranja. Tako da je ovo na kraju ispala i odlična opcija uz dječju upalu uha (u prijevodu 4 noći ne spavanja). Ali ljepota flowa je: Ok, planirala sam snimiti video, ali zvučim nimalo entuzijastično jer sam spavala 2 sata- koja drugi format će jednako dobro dovesti moju idelanu klijenticu do mog programa? 

Instagram. Počinjem razvijati teoriju da Instagram nanjuši prodajne postove daleko prije nego mi stavimo link u story koji vodi na prodajnu stranicu Više sam puta pričala kako se zaista ne zamaram s dosegom, ali kada usred prodajne kampanje tvoj post vidi 100 osoba od 1300 ili story 60 u 24h - ipak se malo zasekiraš. 

Ali hej, nisam rekla da je prodaja programa preko jednog kanala najpametnija ideja na svijetu- samo da se može na taj način doći do rezultata. I da je ovaj put s obzirom na moje ciljeve, kapacitete i omjer uloženog/ dobivenog, itekako imala smisla.

Također, kako sam rekla jako rijetko se može dogoditi da ja nemam inspiracije ili nemam što za reći. Moj mozak puno bolje funkcionira kada ima cilj, ali i slobodu da u zadnji čas iznese najbolji sadržaj. Koliko znam iz razgovora, kod mnogih ljudi nije tako.

Ovaj pristup bi preporučila ako te planiranje sadržaja i svakog koraka puta unaprijed iscrpljuje – ali osjećaš se krivo ako to ne napraviš – jer se to tako mora! Ja kažem ne mora. I ne samo da kažem, nego sam to i uspješno testirala.

Smatram li da bi mi kampanja na 3 kanala koji sam inicijalno planirala donijela bolje rezultate?

Pa vjerojatno bi. Prodala bi još to jedno mjesto.

Ali prvo, da se osvrnem na rezultate. 

Prodana su 3 od 4 mjesta na programu. Tragedija, neuspjeh, drama! Ili ipak nije? Naravno – nije!

Jedna od klijentica se već zapisala za jesenski krug mentorskog – ovaj termin joj nije odgovarao. Dvije klijentice su rezervirale Clarity boost paket. 

Još je nekoliko njih iskazalo interes za idući krug mentorskog programa.

Dugoročno ova kampanja me bliže povezala sa mojom IG zajednicom i donijela mi onu dozu “autoriteta” koju će ti svaki pošteni IG guru preporučiti kao apsolutno moranje.

Što onda preporučujem tebi?

Znanje. Preporučujem ti da umjesto 3, 7 ili 10 načina kako ćeš napraviti kampanju i 50 apsolutnih “must have” koraka, učiš – zašto. 

Zašto radimo sadržaj na pojedinom kanalu, kakve nam rezultate pojedine akcije, skup akcija, tip sadržaja i kanal može donijeti? I koliko nam vremena (i ostalih resursa) takva kampanja oduzima?

Kada to znaš – onda možeš odvagnuti koje akcije, koji sadržaj i koji kanali će te uz minimalni ulog tvojih resursa (vremena, novaca i truda) dovesti do tvog cilja

I DA, sve silne mogućnosti i taktike unutar sadržajnog marketinga itekako donose rezultate i imaju smisla. Samo je pitanje hoćemo li sa pretjeranim kreiranjem sadržaja, prekompliciranim prodajnim lijevkom i raspršivanjem sebe 3 – 5 kanala uspjeti opravdati investiciju svog vremena, novaca, i najvažnije živaca i kvalitete života, sa rezultatom prodaje?

Ili skroz pojednostavljenim jezikom – uz ovaj pristup sam si dopustila život, upalu uha djeteta i nespavanje. Kampanju sam usprkos tome iznijela s lakoćom, a mentorski počela puna elana i s jedva čekanjem 3 genijalne klijentice koje su ga upisale s entuzijazmom.

 

A moj inicijalni plan + život, je vrlo realno mogao rezultirati laganim burnout. A meni (s naglaskom na meni) 3.900 kn nije vrijedno burnouta.

Naravno mogla sam dio obaveza delegirati. Ali u ovom momentu i to je dodatni trud za kojeg mi je drago da se nije dogodio. Ima vremena. Mali ciljevi, mala komplikacija.

Ima vremena i za velike ciljeve, velike prodajne lijevke, delegiranje i širenje tima. Ima vremena.

I zato - moj mali eksperiment, moja kampanja za Intenzivni mentorski program je (za mene) u potpunosti uspjela!

tockica-mala

Zanima me tvoje mišljenje o ovom iskustvu, bi li se upustila u ovako nešto ili se radije držiš step-by-step uputstava za lansiranje? Ili mi samo želiš reći bok – povežimo se na Instagramu – slobodno mi piši u DM.

tockica-mala

P.S. Upravo ovakve stvari o sadržaju učimo na Intenzivnom mentorskom programu – ne samo KAKO, nego i zašto i koje rezultate od sadržaja možeš očekivati za svoje ciljeve.

Program i dalje možeš istražiti klikom na dugme i zapisati se za jesenski rok (listopad 2022). Sama te prijava ne obvezuje na kupnju, ali ti osigurava prvenstvo prijave i ovu cijenu.

Istraži program i prijavi se za jesen.

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Shopping Cart